torstai 27. marraskuuta 2008

Taydelliset synttarit

Elikkas minullahan oli eilen synttarit. 22 vuotta tuli tayteen ja kaverit oli jarjestany mulle ihan parhaat synttarit. Kaikki tuli mulle yllatyksena. En aavistanut niiden suunnitelmia missaan vaiheessa.

Aamulla ensimmaisena Kati ja Annukka pamahtaa hotellin ovesta sisaan laulaen 'paljon onnea vaan' ja mukana heilla oli pieni kakku. Kakku oli hieman karsinyt Katin kasittelysta mutta hyvaa oli :) Kati joutui siis hyppimaan tulvissa kun oli hakenut kakkua, joten se oli pyorinyt pakkauksessa ympari kerran jos toisenkin...

Iltapaivalla mulle sanottiin etta viidelta on ohjelmaa, varaudu laittamaan bikinit vaatteiden alle. Olin hieman hammentynyt enka osannut yhtaan odottaa mita mun taytyy tehda bikinit paalla kun ulkona on kylma ja vetta sataa!!! Mutta Miika ja Mari vei mut SAUNAAN!! Oltiin melkein koko suomiporukalla yhden hotellin saunassa pari kolme tuntia :) Hotellissa oli myos poreallas ja sotkettiin vedella niin paljon etta hyva ettei porttikieltoa saatu. Mutta eipa silla valia koska viikon paasta lahdetaan jo pois...

Saunan jalkeen mentiin suoraan syomaan tuttuun valimeren ravintolaan. Me tunnetaan paikan omistaja Carlos ja siella on hyvaa ruokaa joten ma halusin syoda synttaripaivana siella. Carlosille ei oltu tietaakseni kerrottu mun synttareista mitaan, mutta jotenkin se oli saanut niista tietaa, koska mulle oli tehty kakku missa luki mun nimi ja paivamaara :)

Illallisen jalkeen kaytiin laittamassa mekot paalle ja suunta kohti Brown Eyesia. Tytot yritti koko ajan hoputtaa mua, mutta ma en ymmartany mika kiire meilla oli. Paikan paalla selvisi miksi meilla oli kiire. Mulle oli jarjestetty yllaribileet Brown Eyesiin. Meilla on tosi hyvia ystavia siella joten oli ihanaa kun kaikki oli paikalla. Ja paljon muutakin porukkaa oli kutsuttu paikalle. Seinilla oli Vietin tekemat julisteet mulle ja Tram oli tehnyt jonkin harvelin mm. tekoruusuista. Tramin harvelista paljastui KOLMAS synttarikakku! Siina oli myos kaikki tekstit kohdallaan ja kynttilat ja kaikki...

Kaikkien yllatykseksi baarissa oli 3 suomalaista poikaa ja 1 vanhempi suomalainen mies. Parhaimmillaan siella oli siis 13 suomalaista kun meita oli 9 :) Suomipojat tiesi noista mun synttareista jo aikaisemmin ja oli hommannut mulle pienen lahjan. Tytot oli pyytany baarin omistajia hankkimaan juhliin suomibiiseja, joten tunnelma oli katossa kun Cheek ja Elastinen ja Popeda soi :)

Mutta siis loistava paiva ja ilta. Ihan parasta on viettaa synttareita Vietnamissa :)

-Marja

1 kommentti:

Onde kirjoitti...

EPÄREILUA! mä joudun tekeen kaiken itse.. siivota ja leipoo :/ mut hienoo et oli aivan mahtavat synttärit.. kyllä mullekin poreallas kelpais...